2015. augusztus 25., kedd

Sziasztok!

Nos, nem is tudom mivel kezdjem... Talán azzal, hogy üdvözöllek kedves látogató!

Régebben(pontosabban 2013-ban) kezdtem el ezt a blogot és most gondoltam újra megpróbálkozom vele újra. A bejegyzések nem tudom, hogy milyen időközönként lesznek, de igyekezni fogok. :) Szerintem frissítésnek ennyi elég lesz. Várom a blogjaitokat. :)

Amint rájöttetek ez egy kritika oldal és oldalt a Chat-ben(Itt kérj) tudsz kritikát kérni! A kritikákat rögtön felvésem egy papírra, s sorban jönnek amint elolvastam!

Gratis96 vagyok, vagy a valódi nevem Gina, kinek nem egy és nem is kettő, hanem tízen valahány blogja van.

Úgyhogy a kritikákat amikor csak tudom hozom majd, ne aggódjatok! :)

Bátran írjatok nekem! :)

Illetve lenne egy olyan kicsiny kérésem, hogy valahol mindig hagyjatok magatok után nyomot, hogy elolvastátok a kritikát! :) Vagy a chat-ben vagy kommentben, nekem mindegy, csak tudjak róla! :) Illetve még annyi, hogy nyugodtan leírhatjátok a kérésnél, hogy miről kértek, mert kérhettek olyat is, hogy csak a kinézetről, vagy csak a történetről, de azt mondjátok el nekem is, hogy tudjam! :)

FIGYELEM! A KRITIKÁKON NEM ÉR MEGSÉRTŐDNI HISZ CSAK A SAJÁT VÉLEMÉNYEMET ÍROM LE, AZ NEM JELENTI AZT, HOGY MÁSNAK NEM TETSZIK!
VÁROM A BLOGJAITOKAT!!!!! :) xx

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. sziaa, látom, hogy írtál, de a linket nem tudom megnyitni. küldenél esetleg egy újat? :) előre is kösziiii :) Gratis96

      Törlés